Forum PIKARSKIE YCIE KOLEGW Strona Gwna PIKARSKIE YCIE KOLEGW
ROYAL RANGERS WROCAW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

zreszta masże bańkami chińskimi sa zdrowe nie tylko na ce

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PIKARSKIE YCIE KOLEGW Strona Gwna -> Nasze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 727
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/4
Skd: Finland

PostWysany: Pi 23:26, 04 Kwi 2014    Temat postu: zreszta masże bańkami chińskimi sa zdrowe nie tylko na ce

czy ktos cos wie o Luteinie 50?
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak się nie starasz w jednym związku to i drugi wcześniej czy później zepsujesz. To co napisałam nie ma na celu obrazanie Cie ,ale nie mam zamiaru pisac Ci ze jest oki (bo nie jest)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jestem zdrowa od kilku lat ale skutki odczuwam do dzis... [link widoczny dla zalogowanych] KathyBatea,własnie weszłam na stronę dentessy i chyba do dr Magdy Olejnik,a nie do Moniki ;-P
[link widoczny dla zalogowanych] ,6432,0,antykoncepcja-hormonalna-a-nowotwory Zwlaszcza daje to o sobie znac jak sie przeziebimy. ja brałam gynalgin w życiu kilkukrotnie Odkąd pamięta zawsze interesowało go lotnictwo, sklejał modele samolotów, chodził na pokazy lotnicze, a nawet zaliczył dwa lata ITWL ucząc się zawodu elektromechanika awioniki pokładowej. Polecam salon w poznaniu na ul. [link widoczny dla zalogowanych]
Hej dziewczyny, byłam dziś pierwszy raz w życiu u ginekologa, stwierdził, że mam nadżerkę i przepisał mi gynalgin.Mam go brać jako przygotowanie do cytologii, na którą kazał mi przyjść za miesiąć.Kupiłam dziś ten lek i nie wiem, czy mam brać teraz, czy na 10 dni przed cytologią, bo lekarz nic nie wspomniał, a ja głupia, ze stresu nie zapytałam Jedno i drugie leczy się u endykronologa. tak sobie czytam i czytam, i stwierdzam ze zdziwieniem ze nie jestem sama. farbowanie i rozjasniane A wiec podejrzewam, ze wtedy przy tamtych wymiarach wazyla wiecej, moze 58 kg. Preparat ma pojemnośc pół mililitra, czyli tyle co połówka innych,wiec powiększenie nie jest bardzo duże. Wydaje mi się że w bulimii nie ma czegoś takiego jak fazy, każda z nas przechodzi ją inaczej, stąd nie zawsze wiadomo czasem czy to już \to\, czy jeszcze nie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Oni tam rzeczywiście pracuja na swietnych kosmetykach, nigdy wczesniej nie mnialam tak blyszczacych i zdrowych wlosow pomimo farbowania , dla mnie bomba i polecam szczerze
[link widoczny dla zalogowanych]
Uzywam dobrych kosmetykow do wlosow wiec sa zdrowe. Ja robię wszystko, żeby w żadnym wypadku nie nadwyrężyć pleców i nie przeciążyć kręgosłupa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mogę powiedzieć śmiało że przeszłam większość salonów w Katowicach i nie tylko i tytaj jestem zadowolona. [link widoczny dla zalogowanych] Witam -może mi pomożecie !w grudniu dokładnie 10 dostałam zaproszenie do Canady teraz mamy 11 maj czy moge jeszcze je złożyc na vise czy już przepadło to zaproszenie ?
Pomysłowość nasza nie zna granic : Napiszcie, czy można je jeść Mianowicie od 15 roku zycia dodam ze kończe wlasnie szkole fryzjerska a od baaaardzo dawna bylam fryzjerem stylista kolezanek Skad mialam doswiadczenie ? No ale Oni tylko mówią \więcej wywieziesz więcej zarobisz\.Pozdrawiam wszystkich roboli Calutki topik przeczytałam z ogromnym zaciekawieniem Ja od jutra zaczynam również głodówkę leczniczą ale również zależy mi na schudnięciu Kilka razy juz stosowałam 2 dniowa głodówke i myślę , ze przyszedł czas aby zwiększyć poprzeczkę Przeczytałam kosiążke Małachowa dwa lata temu ale jakoś nigdy nie miałam odwagi zastosować dłuższej głodówki. [link widoczny dla zalogowanych]
i miesiąc temu- bałam się tam rodzić okrutnie ale miszkam przy warszawskiej wiec bylo najblizej- warunki zupełnie inne- położne wspaniałe, opieka na połogu również- z czystym sumieniem polecam Mam wielki problem . 511 900 530 lub 0-32 608 42 08 Sukienka jest stonowana i ma dośc duży dekold a plecy śa odkryte. Mam noge krótsza o 3 cm,ostatnio bardzo boli mnie kręgosłup i wewetrzna strona kolana w nodze która mam krótsza ? Miałam robiony ten zabieg w jeden z warszawskich klinik Amaya. Witam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A mnie coraz bardziej bierze.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja juz po trzecim zabiegu fizjoterapii ,ale kolano jak bolało tak boli,moze ciut mniej juz jest opuchnięte.Cały dzien poleguje z noga na wyciągu.Jak schodzilam po schodach to słychac od niego taki odgłos jakby cos skrzeczało/skrzypiało i to tak naprawde głośno ze syn słyszał idac kilka metrow za mną
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] No i że Ksiądz ma wiele kobiet - kochanek (mam nadzieję, że nie Tomek I potwierdza się to o czym często wspominałyśmy, że niektórzy mają kochanki, chcą mieć dzieci , ale NIGDY (nawet dla nich) nie wystąpią !!!!!Smutne.
Jestem tu już drugi raz i nie ma nudy. [31.05] 16:11 maggietka pozdrawiam Każdy organizm inaczej spala zbędny tłuszcz. Jednak boje sie ryzykowac. [link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadzieję, że będzie tak jak w czoraj zero apetytu tylko niewielkie jedzenie na siłę, aby organizm dostał energi. 2.Leczenie operacyjne - stosujemy w przypadku gdy leczenie zachowawcze nie przyniosło oczekiwanych rezultatów, objawy drętwienia i mrowienia utrzymują sie stale ,lub gdy pacjent zgłosił sie do lekarza zbyt póżno i doszło już do zaniku mięśni kłębu .W takim przypadku leczenie polega na chirurgicznym odbarczeniu kanału nadgarstka poprzez przecięcie więzadła poprzecznego nadgarstka. Chciałabym w miarę szczegółowo opisać cały pobyt w szpitalu, gdyż sama wiem po sobie przed operacją siedziałam i czytałam wypowiedzi innych na temat operacji i chciałam się doszukać wielu szczegółów. Ja doskonale wiem, jak to moze wplywac na nastroj, ale nie lam sie! Ja chodze na silownie od 2 tygodni 3X w tgodniu.Nigdy nie mialam problemow z figura ale chodzi tu o uda pupe i posladki, zeby byly twrdsze zawsze zaczynam od steppera - 20 min potem rower bieznia i takie tam.Moge powiedziec ze po 2 tygodniach widze roznice i cwiczenia na stepperze bardzo pomagaja Pozdrawiam. On sie potwornie boi - jak zapewni nam byt, czy znajdzie prace, czy ja go nie zostawie (jestem duzo mlodsza). Moja siostra miala tyle do zgubienia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

plastyczne i ruchowe- rozwijające manualne zdolności
[link widoczny dla zalogowanych]
Ciekawe czemu nikt nie spyta, dlaczego osoby nie będące lekarzami zakupują wypełniacze?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

chcialam wszystkich pojnformowac, ze moj turek ciagle nie zmalal i nadal nie ma wlosow na plecach! [link widoczny dla zalogowanych] Po roku na Islandii, wyjechalam do Turcji, gdzie spotkalam Wlocha, ktory tak bardzo sie zakochal, ze zaprosil mnie na miesiac do Rzymu *od razu mowie zaden bogacz, ani zaden wykorzystywacz ,bardzo dobry czlowiek* po tym czasie przez cztery miesiace bylismy w zwiazku na odleglosc ale spedzajac ze soba bardzo wiele czasu , gdyz zadne z nas nie mialo pracy.
48 1140 2004 0000 3502 4690 7322 my kierowcy i tak idziemy po szkodzie jak nam zmienili umowy z kierowców na dostawców bo za kierowce liczyło się nam stażu 1,5roku za rok a teraz nie dość że zapieprzamy i to zdrowo to liczy się rok za rok Szczerze mówiąc ja też. Hajdamowicz I. Najgorsze jest to, że zaczęłam je usuwać woskiem i wyrywać i wydaje mi się, że mam ich więcej... [link widoczny dla zalogowanych]
calkiem niezla teoria z tą blizną, ale to by oznaczało, ze tak do końca potter tego voldemorta wykończyć nie może, a newill tam specjalnego spięcia z voldemortem nie miał. ale mniejsza z tym. i już wtedy pojawiły się rozstępy. We dwie zawsze raźniej. Szkoda, że nie wiedziałam tego wcześniej co wiem teraz.... Nie mogłam się uczyć, a miałam mieć sesję na studiach, bo hormony odpowiedzialne za koncentrację miały nieodpowiednie wartości. wczesniej ukonczyla iles kursow i szkol salsy,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Otuż to,otuż to
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 727
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/4
Skd: Finland

PostWysany: Pon 7:59, 07 Kwi 2014    Temat postu: pozdrawiam

Też się na własne życzenie izolowałam, z domu otwartego zrobiłam zamknięty, no bo jak go otwierać, kiedy w domu ukrywany, wstydliwy problem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] 523/1024x768/
[link widoczny dla zalogowanych] cjalny_ids_1232_1
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

no cóż....mam brzydki nawyk....jaram jak głupia..niestety w szpitalu po operacji nikotyna z mojego organizmu została wyeliminowana...EFEKT: [link widoczny dla zalogowanych] ja właśnie tak zrobiłam...
Najwiekszy problem ze zostaly jescze trzy osemki ale na pewno za zadna z nich nie wezme sie w najblizszym miesiacu . Próbowałam wielu sposobów by raz na zawsze się tego problemu pozbyć. Moje ostre teksty, łacznie z zapytaniem, czego ode mnie chce i prośba , aby sie odczepił, bo głowę ma chora i psychiatra jest mu potrzebny, po nim spływają dzwoni, jak dzownił, ale z tego nic nie wynika-Ashkymm, czy to jakaś specyficzna turecka forma podrywu, na psychopatę trafiłam- szans tej znajomości nie daję, więc chciałabym, aby się odczepił, a sama numeru zmieniac nie chcę, bo to kłopot-podałam mu numer, którego tez używam z kontaktach z klientami, a wkurzają mnie te jego telefony- czy to jeszcze długo tak będzie? jakby ci pielęgniarka kazała wyskoczyć przez okno też byś wyskoczyła? Osłabiony? [link widoczny dla zalogowanych]
ostatnio ja też brałam gynalgin, ale na zapalenie przydatków po zabiegu abrazji, nie miałam z nim żadnych problemów Dodam jeszcze, że dwa razy piściła mi się z nosa krew bez wyraźnej przyczyny... do la mariposa Poszukałem na necie jakiegoś dobrego fryzjera w katowicach i znalazłem jakieś studio na granicznej niby jakieś djstyle. czym róznie sie meridia od adipexu? Umysł się rozjaśnia i wszystko, co dotychczas było trudne, skomplikowane, bez wyjścia, zaczyna być widać w jasnym i prostym świetle. [link widoczny dla zalogowanych] amarzen/mezczyzna/id-184504
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tylko nie płakać kiedy w przyszłości urodzi sie dziecko kalekie...
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie prosze nikogo o podjecia decyzji za mnie, bo ja musze ja podjac ,ale o wasze rady opinie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale od dzis rana powrot do skrupulatnosci [link widoczny dla zalogowanych] mam ten sam problem wesele bedzie na 60os.
taka pogoda na film w lozeczku i herbatke Pozdrawiam Cię bardzo bardzo gorąco, jesteś super laska z wilgachnym serduchem DZIEŃ PIĄTY: Ale jak zobaczyłam moje konto po kilku tygodniach to się załamałam! i co z okresem moze sie np spoznic ?? [link widoczny dla zalogowanych]
twoje rady sa tak zaj**iste ze wlasnie wypije Twoje zdrowie wszyscy sa zachwyceni moim kolorem i strzyżeniem, jeszcze nie miałam takiej fryzury, faceci sie za mną oglądają jest super!!! Kremówka ja od 4 dni nie uzywam żadnego kremu, jęsli chodzi o witaminy to podczas głodówki napewno są zakazane wszelkie proszki. hey Magdę Cielecką Ja robię wszystko, żeby w żadnym wypadku nie nadwyrężyć pleców i nie przeciążyć kręgosłupa. Po 10 latach zrobiłem badania na choroby weneryczne z wymazem z cewki moczowej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kompresy ale z czego?
[link widoczny dla zalogowanych]
2.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jak juz bede naturalnapochwale sie _ [link widoczny dla zalogowanych] Milego czytania
prosze o odpowiedz dosc zaskakujacy, i wtedy dopiero widze ten syf . Trochę jak South Beach, ale nie boję się zjeść karkówki. Duży szyld przed komisem to jedno, ale czy jakaś reklama na np. Po raz pierwszy zostalam ciocia! [link widoczny dla zalogowanych]
Phill Collins Groovy kind of love Wszystko to sprawia, że nie masz czasu na myślenie o jedzeniu, a do tego ciało nie flaczeje, wręcz przeciwnie, nabiera jędrności. w ogóle nie mogę się w tym ogarnąć. Pytalas co mialam na mysli piszac spotykalismy sie. Los bywa złośliwy, Twój partner może kogoś poznać, ktoś może go pocieszyć i dać poczucie tego, co znaczy być najważniejszym dla kobiety. dla mnie to było idealne rozwiązanie, bo jestem strasznym śpiochem i odmierzanie wody po nocy byłoby dla mnie niezłym wyzwaniem... nie wiesz o tym ze telewizja klamie hihihi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Teraz czekam na jakieś szczegółowe badania co ze mną jest nie tak.
[link widoczny dla zalogowanych]
Już mi sie znudziła moja dotychczaswoa fryzura.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jacy są Turkowie za granicą i jaka maja tam opinię? [link widoczny dla zalogowanych] swietny watek
No i od wczoraj mam juz moj stepperek. Dlaczego Gravistat? Co Kosciol robi dla ludzi??? A co robi Twój facet? narx [link widoczny dla zalogowanych]
80-60-84 (w najlepszym wypadku, bo są i takie 77-58-80 przy wzroście 175cm), tak, tak! spada tak samo czy juz wolniej? wie ktos moze ile wyniosilby koszt w przyblizeniu ? A i radzę Ci nie rób po zakończeniu roku bo: są i tacy co się na zawsze kochają Ma wieeelka głowę!Zatwardzenia dostaje jak na ną patrzę 70I w rozmiarówce polskiej to mniej więcej 70FF w markach brytyjskich (połowa rozmiarówki) – a to jest przecież co najwyżej średni biuścik:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
bo ja wiedzialam ze ludzie oczyszczali.nos.tylko sie.balam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PIKARSKIE YCIE KOLEGW Strona Gwna -> Nasze Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin